Forum
| pcpilot flygsimulatorforum :: Forum :: SFK Forum :: Fikarummet! |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
| Kommer ni ihåg den gamla goda tiden | ||
|
Moderatorer: webmaster, SE-JHK/Swede, Johan Helin, biggles68
|
| Författare | Post | ||
| Ronny |
| ||
![]() ![]() Registrerad medlem #21 Registrerad: lör feb 18 2006, 07:28Plats: Njurunda inlägg: 414 Thanked 2 times in 2 posts | När vi flög online och även nere i västindien. Jag hittade igen mina gamla texturer till DC3 an Green Parrot som var stationerad på TNCM. Jag tog lite bilder från simmen idag, FS2004 från just TNCM. Först är det 3 an vid rampen. Sedan ACRA 737 som taxar till gate med follow me bil. Ansluter gaten och får tankning, catering och bagagebilar. CORE_LAN17 CORE_LAN17 CORE_LAN17 CORE_LAN17 CORE_LAN17 CORE_LAN17 CORE_LAN17 | ||
| Tillbaka till toppen | | ||
| webmaster |
| ||
webmaster SFK![]() ![]() Registrerad medlem #1 Registrerad: mån okt 24 2005, 03:32Plats: Angered inlägg: 307 Thanked 1 time in 1 posts | Ja, ibland längtar jag tillbaka, men jag vet inte till vad tiden går i dagsläget! Har fullt upp med Jobb, samt 2 barn i sina mest omvälvande åldrar, så jag hoppas det går över fort, så jag kan koppla upp mig igen på simulatorn, och känna de gamla vibbarna igen! Fina bilder Ronny, håll ut, så skall jag nog kunna hoppa igång igen, vi kan väl prova lite online efter semestern? Ha det gott! MVH Jocke ![]() ![]() | ||
| Tillbaka till toppen |
| ||
| johanaland |
| ||
![]() Registrerad medlem #7 Registrerad: fre feb 17 2006, 07:04Plats: Mariehamn inlägg: 14 Thanked 0 times in 0 posts | jag håller med om att jag saknar den tiden Ronny! som jag sa när vi träffades så vill jag verkligen få igång online verksamheten igen | ||
| MB33 |
| ||
| Om ni har ett riktigt sug på just online-spel så finns ju FreeFalcon att tillgå, den senaste versionen är stabil med fungerande kampanjer, jag och min kusin brukar sitta de flesta kvällar och köra Viggen, vi gör oftast egna uppdrag och flyger även mycket formation, inte samma grafik som FS och inte äkta viggenfunktioner då det är en f16sim, men det är om sagt online och riktigt roligt. | |||
| johanaland |
| ||
![]() Registrerad medlem #7 Registrerad: fre feb 17 2006, 07:04Plats: Mariehamn inlägg: 14 Thanked 0 times in 0 posts | vart hittar man den? | ||
| MB33 |
| ||
| det finns på freefalcon.com, du hittar länkar för att ladda ner i forumet där, vi använder teamspeak2, du hittar ip-nummer mm i forumet också, tycker ni att det är något för er så kan vi bestämma en tid när vi finns på teamspeak så kan vi testa lite flygning, lite roteflygning i JA37 är aldrig fel... | |||