Forums
| pcpilot flygsimulatorforum :: Forums :: SFK Forum :: Fikarummet! |
|
<< Previous thread | Next thread >> |
| RC simulator fråga | ||
|
Moderators: webmaster, SE-JHK/Swede, Johan Helin, biggles68
|
| Author | Post | ||
| GS |
| ||
![]() Registered Member #277 Joined: Tue Jul 08 2008, 10:09AMLocation: Lidköping Posts: 209 Thanked 0 times in 0 posts | Tjena! Tänkte kolla om nån av er som är lite insatt i detta med modellflyg om det finns någon "ARTTECH SU 27" som modell till någon RC simulator. Nu har jag "Aerofly Pro Deluxe" och "FMS". Mvh Oskar Oskar Gustavsson Sandsjö ------------------------ ATC: "Cessna SE-OGS What are your intentions?" Cessna: "To get my Commercial Pilots Licence and Instrument Rating." ATC: "I meant in the next five minutes not years..." ![]() | ||
| Back to top | | ||
| Ainax |
| ||
![]() Registered Member #33 Joined: Thu Mar 02 2006, 10:36PMLocation: Uppsala Posts: 628 Thanked 2 times in 2 posts | Jag vet att det finns en SU27 till reflex flygsimulator men det var ett addon och jag är 100% osäker om det var ARTTECH´s modell. System: FS9/FSX on Vista, Intel(R) Core(TM) i7CPU 920 2.67GHz, 6 Gb DDR2 RAM 800Mhz, NVIDIA GeForce GTX 295 896Mb, 1400Gb HD, flat monitor, Hotas Cougar + CH PRO USB Pedels + Track IR 4Pro ![]() ![]() | ||
| Back to top | | ||
| GS |
| ||
![]() Registered Member #277 Joined: Tue Jul 08 2008, 10:09AMLocation: Lidköping Posts: 209 Thanked 0 times in 0 posts | Okej ;D Ska leta lite Oskar Gustavsson Sandsjö ------------------------ ATC: "Cessna SE-OGS What are your intentions?" Cessna: "To get my Commercial Pilots Licence and Instrument Rating." ATC: "I meant in the next five minutes not years..." ![]() | ||
| Back to top | | ||